Saturday, October 29, 2011

Hoben Jang Hoben :D

Assalamualaikum !! hahaha tgah happy nieyh ! *whuu. Maklum lha n9 menang kenn ? hhahaha ! bile aku pkir2 kan blek kelakar jugak penjaga gol terengganu .. hahahha ! takpe lha bende da berlalu .. kebetulan aku teringt pulak kat kembar tuh, zaquan n aidil ,, sumpah hensem kowd ! sharuain *aku men eje jer nme die ! pon hensem gak ! hahhah ! *menggatal .. Dalam uma aku tadi ,, mashaalah memekaakkk gylerr dorh ! semua menjerid .. hahah termasok aku ,, aku jerr jer yg paling gyler dalam uma tuh ! terlompat sane terlompat sini ! hyper betol lha .. HAHAHA ! kat FB semua cakap pasal bola .. aku pe lgi LIKE jer lha status diaorg ! peduli ape aku ,, hahaha ! ha lg satu nak ckp . takkan takde cuti umum kowd ! *alasan malas nk skola . ! kedekod rr .. hahahaaha ! tak elok kedekod ! haissh ! hee :P .. k lha tuh jer nak cyter bye-bye :D

No comments:

Post a Comment